Poprzedni temat «» Następny temat
trening z nun
Autor Wiadomość
robert
[Usunięty]

Wysłany: 2005-07-08, 22:30   

ćwicze ostro 2-3 razy w tygodniu 1-1,5h. czasami uda mi się kogoś namówić na sparing, wtedy jedziemy do pobliskiego lasku i się nawalamy piankami. nawet jeśli mam mało czasu w ciągu dnia albo ogladam jakis film w tv to czasami w czasie reklam nie mogę się powstrzymaś od zrobienia paru kołowrotków i odbić. nun już mnie wciągnęło
 
 
herman83 
Posiada 1 dan


Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 5
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-11-01, 19:39   

jak mi sie nudzi to biore sobie nun w lapy i macham sobie roznie czasem 15 min czasem 5 w ciagu dnia to bedzie z 1h ale raczej codziennie cwicze :z
_________________
chinczykom gratulujemy nunchaku
 
 
 
Olajda$ 
Posiada 2 dan


Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 58
Skąd: Jasło
Wysłany: 2006-03-27, 16:54   

ja cwicze jakis tydzien i kolowrotki mi wychodza w pierwszy dzien machalem sobie nawet lewa reka takie proste rzeczy. A co do mojego treningu to trenuje codziennie kilka godzin na poczatek robie rozgrzewke bo lepiej sie potem macha potem kazde tricki robie po kilka dziesiat powtorzen lub iles tam minut potem prubuje jakies combosy tworzyc na freestylu i zawsze mam wlaczonego kompa i slucham muzy albo ogladam jakies sample i macham i tak to mnie j wiecej wyglaada pozdro .
_________________
Gdy ty spisz twój przeciwnik trenuje.
Jak nie teraz to kiedy bedzie dane nam to przeżyć ??? THUG LIFE
 
 
 
romanz2 
Posiada 4 dan

Trenuję: br
Wiek: 42
Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 544
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-01, 21:31   

Heh a ja całkowicie dałem sobie spokój z nunem :P Ćwiczę tylko mieczem. Byłem narazie na jednym treningu (są żadko bo jest mało chetnych) Okinawa Kobudo, ale niestety nie miałem gąbkowego nunchaku :d Tak czy siak to co będę robił to nie będą żadne triki :d
_________________
Hax
 
 
wojownik 
Szefu


Trenuję: BRAK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 1058
Wysłany: 2006-05-03, 10:47   

Ale dlaczego przestałeś ćwiczyć nunem?
_________________
http://atrapygumowe.pl
 
 
romanz2 
Posiada 4 dan

Trenuję: br
Wiek: 42
Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 544
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-03, 23:33   

Miecz to piorytet, nie mam za bardzo gdzie ćwiczyć, bo miałem ostatnio incydent z policją ćwicząc ostrym mieczem. Nunchaku mogliby mi już zabrać, mógłbym problemy... ogólnie za dużo policji chodzi ostatnio po moim osiedlu.
_________________
Hax
 
 
Olajda$ 
Posiada 2 dan


Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 58
Skąd: Jasło
Wysłany: 2006-05-08, 19:40   

e tam policjia sie bedziesz przejmowal mozesz przeciesz machac tym i tym
_________________
Gdy ty spisz twój przeciwnik trenuje.
Jak nie teraz to kiedy bedzie dane nam to przeżyć ??? THUG LIFE
 
 
 
Yangus 
Posiada 1 dan

Trenuję: Nunchaku
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1
Skąd: Pobiedziska
Wysłany: 2006-09-23, 20:15   

Narazie cwicze tylko tydzień, staram sie przynajmniej 2h dziennie codziennie, zazwyczaj na moim ogrodzie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group