Poprzedni temat «» Następny temat
rzucanie nunem...???
Autor Wiadomość
angelus88
[Usunięty]

Wysłany: 2005-02-21, 21:51   

do takiego rzutu polecałbym linkę obciążnikami kilka dag na końcach (choć na ulicy to raczej nie możliwe)=> fajna sprawa, nunchakiem jeszcze nie rzucałem w ruchomy cel ale z teoretycznego punktu widzenia jak się trafi komuś w tył głowy może nawet stracić wzrok. To moja opinia : ja bym nie rzucał.
 
 
wojownik 
Szefu


Trenuję: BRAK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 1060
Wysłany: 2005-02-21, 21:54   

angelus88 napisał/a:
do takiego rzutu polecałbym linkę obciążnikami kilka dag na końcach.

A dzieki temu przazadowi nie steacimy wzroku ? Hm... wydaje mi sie ze kazde udezenie bedzie grozne nie wazne czy nunem, linka czy zwykla palą. Kazde moze skonczyc sie tragicznie.
_________________
http://atrapygumowe.pl
 
 
angelus88
[Usunięty]

Wysłany: 2005-02-21, 21:57   

wojownik napisał/a:
angelus88 napisał/a:
do takiego rzutu polecałbym linkę obciążnikami kilka dag na końcach.

A dzieki temu przazadowi nie steacimy wzroku ? Hm... wydaje mi sie ze kazde udezenie bedzie grozne nie wazne czy nunem, linka czy zwykla palą. Kazde moze skonczyc sie tragicznie.


Nie stracimy wzroku bo rzucamy w nogi :) , a co do obrażeń to się zgadzam
 
 
piotreksu 
Strażnik

Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 149
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2005-02-22, 15:07   

Teoretyczna sytuacja:
Jest 2 napastnikow Pan X jest zaraz kolo nas, natomiast Pan Y kilkanascie metrow dalej (podbiega by pomoc Panu X) . Szybko eliminujemy Pana X po czym rzucamy jednym nunem w podbiegajacego Pana Y (aby szybko wyeliminowac zagrozenie) jezeli rzut nie wyjdzie mamy drugiego nuna, wiec wciaz mamy przewage. Wiec rzut nunem moze sie przydac, poza tym jezeli uczymy sie poslugiwac jakas bronia to chyba uczymy sie wykorzystac ja na kazdy mozliwy sposob.
 
 
 
XFactor 
Posiada 4 dan


Trenuję: karate shotokan
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2005
Posty: 496
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-22, 22:34   

wojownik napisał/a:

Moja rozwazania sa tylko czysto teoretyczne, jest dwoch na jednego no i ty jako ten jeden tracisz cos cennego ( telefon , karty kredytowe itp ), moze stajesz w obronie swojej dziewczyny ? Moze jakies inne powody ? Powiedzmy ze nie ma wiecej swiadkow i jak zatrzymal bys uciekiniera ?
Czy rzucenie nunem czy czym innym nie moglo by byc skuteczne w jego zatrzymaniu ?

Nie próbował bym zatrzymywać uciekającego , raczej trzymałbym się Dziewczyny, skoro Ją też już chcesz w to mieszać :mrgreen: i starałbym się wyjść cało razem z nią :). A dobra doczesne - pieniądze, telefon itp. można kupić ponownie. Niestety części zamiennych dla ludzi nie ma (oczywiście pomijając jakieś tam gumowe zastawki do serca i śruby do kręgosłupa) :D

Poza tym jak się czymś rzuca - czymkolwiek - to można trafić w co innego niż się chce. Na przykład wybić jakiemuś dziecku oko - mały niefart i... opss stało się!

Poza tym żeby kogoś zatrzymać poprzez rzucenie czegoś w niego, to trzeba albo rzucić czymś tak by dostał w głowę i zemdlał, albo rzucić w niego jakimś głazem ~100kg i zmiażdzyć :mrgreen: Obia przypadki nierealne i niemające zastosowania.

No chyba, że gwiazdkami-ninja, ale to się (chyba) tylko Crisa tyczy :D

------------------
ukłony
XFactor
 
 
wojownik 
Szefu


Trenuję: BRAK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 1060
Wysłany: 2005-02-27, 15:09   

angelus88 napisał/a:
Nie stracimy wzroku bo rzucamy w nogi :)

Skoro linka mozemy rzycac w nogi to nunem tez nie ? jaka wedlug Ciebie jest roznica ??

XFactor napisał/a:
Nie próbował bym zatrzymywać uciekającego , raczej trzymałbym się Dziewczyny, skoro Ją też już chcesz w to mieszać :mrgreen: i starałbym się wyjść cało razem z nią :). A dobra doczesne - pieniądze, telefon itp. można kupić ponownie.
Poza tym jak się czymś rzuca - czymkolwiek - to można trafić w co innego niż się chce. Na przykład wybić jakiemuś dziecku oko - mały niefart i... opss stało się!

Z tego co piszesz w swoich postach to wnioskuje ze zalezy Ci wysjsc calo z tej sytuacji nie robiac nikomu nic zlego. Wiec wniozkuje tez ze nie stanal bys w czyjejs obronie bo myslal bys o wyjsciu calo , albo nie bylbys pewny swoich umiejetnosci co do pokoania przeciwnika.

Pisalem juz ze rozwazamy sytacje bez swiadkow wiec nie wiem skad sie wzielo to dziecko z wybitym okiem ... :) dla mnie przebywanie jakich kolwiek osob postronych jest malo relane. Raczej widze to w jakiejs malo ruchliwej uliczce w poznych godzinach nocnych.

A czy musimy dokaldnie pisac jaka jest sytuacja ??? dziewczyna, komorki itd ? Mi nie chodzi o to ze co ja napsize to ty odpiszesz ze to mozna nabyc i nie warto o to walczyc, bo to wiadomo sparawa.

Jest zagrozenie zycia dla bliskiej Ci osoby a ty co wtedy bys zrobil wycofal sie ???

XFactor napisał/a:
Poza tym żeby kogoś zatrzymać poprzez rzucenie czegoś w niego, to trzeba albo rzucić czymś tak by dostał w głowę i zemdlał

Dokaldnie tak innej mozliwosci nie widze, ale wedlug mnie i tak jest to lepsze rozwiazanie niz gwiazdki ( bo tutaj na pewno poleje sie krew ) a nunem mozna tlyko ogluszyc :)

Powtarzam po raz kolejny !!! Stosujemy to tlyko jak mamy perfekcujnie opanowane :roll:

A tak na marginesie to polecam isc sobie gdzies zrobic kilka rzutow na odleglosc, przekonasz sie jakie to trudne i zobaczysz jak sie nun zachowuje :) moze wez ze soba dziewczyne aby Cie chornila przed napstnikami :)))
_________________
http://atrapygumowe.pl
 
 
XFactor 
Posiada 4 dan


Trenuję: karate shotokan
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2005
Posty: 496
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-27, 15:36   

wojownik napisał/a:

Jest zagrozenie zycia dla bliskiej Ci osoby a ty co wtedy bys zrobil wycofal sie ???

Jak się nie da zmyć, to walczymy. Przecież to proste :)

wojownik napisał/a:

A tak na marginesie to polecam isc sobie gdzies zrobic kilka rzutow na odleglosc, przekonasz sie jakie to trudne i zobaczysz jak sie nun zachowuje :)))

Gdzie niby mam iść? Teoretycznie mogę do lasku, ale nun od razu się zgubi (jest w kolorze drewna) :D

wojownik napisał/a:

:) moze wez ze soba dziewczyne aby Cie chornila przed napstnikami

Ach ten Szefu, tylko figle w głowie :D
Poza tym o porządne dziewczyny to nie jest tak łatwo. Większość to można poderwać nie poprzez machanie nunem, tylko machaniem kluczykami do BMW. I w ogóle to mi się jakoś do tego nie spieszy... ;)

A co do zatrzymania uciekającego przeciwnika, to przyszło mi do głowy, że siatka z obciążnikami by się sprawdziła - najlepiej taka wystrzeliwana z jakiejś wyrzutni. No i taki finał mamy... ;) Że też nikomu to do głowy nie przyszło...

Można by też bumerangiem, ale to sprzęt egzotyczny... A może by tak poszerzyć ofertę o takie zabawki? Co o tym sądzicie?

---------------
ukłony
XFactor
 
 
wojownik 
Szefu


Trenuję: BRAK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 1060
Wysłany: 2005-02-27, 15:41   

XFactor napisał/a:
Można by też bumerangiem, ale to sprzęt egzotyczny...

Faktycznie tym bylo by lepiej rzucac, ale czy jak by go juz trafil gdzies tam i on by padl jak trup to czy bumerang by do nas wrucil ? :mrgreen:
_________________
http://atrapygumowe.pl
 
 
XFactor 
Posiada 4 dan


Trenuję: karate shotokan
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2005
Posty: 496
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-02-27, 15:43   

Już nie musi wracać. Podchodzisz i podnosisz bumerang :)

----------------
ukłony
XFactor
 
 
angelus88
[Usunięty]

Wysłany: 2005-02-27, 17:04   

wojownik napisał/a:
angelus88 napisał/a:
Nie stracimy wzroku bo rzucamy w nogi :)

Skoro linka mozemy rzycac w nogi to nunem tez nie ? jaka wedlug Ciebie jest roznica ??

Mówimy o odważnikach i lince na tyle długiej żeby opleść nogi przynajmniej ze 2 razy a linki z nuna nie wystarczyłoby nawet na 1 (ps. czy nikt nie oglądał batmana i nie próbował robić sobie jakiejś prostej broni w domowym zaciszu o podobnym działaniu?, ja już takim czymś rzucałem <narazie do drzewa> i jest to fajny motyw)
 
 
wojownik 
Szefu


Trenuję: BRAK
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 1060
Wysłany: 2005-04-15, 16:28   

Cytat:
Mówimy o odważnikach i lince na tyle długiej żeby opleść nogi przynajmniej ze 2 razy a linki z nuna nie wystarczyłoby nawet na 1

No ale pomijajac tego batmana to jak to niby milo by sie oplatac ? i to dwa razy ? hm...
_________________
http://atrapygumowe.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group